Copypoint en CAID sluiten sponsorovereenkomst

  • Jomulder
  • juli 31, 2017
  • In de media
  • Reacties uitgeschakeld voor Copypoint en CAID sluiten sponsorovereenkomst

STAD WAGENINGEN – 8 JUNI 2005

Door Kees Stap

WAGENINGEN – Copypoint, de kopieer- en internetwinkel, en de CAID, de introductiecommissie voor nieuwe studenten, hebben vorige week een sponsorovereenkomst gesloten. Voor de CAID is het belangrijk om een goede en betrouwbare Wageningse partner voor het drukwerk te hebben. Voor Copypoint betekent het een uitgelezen kans om nieuwe studenten kennis te laten maken met de winkel. “We bestaan nu pas zes maanden en steeds meer klanten weten de weg naar ons te vinden”, zegt Copypoint-eigenaar Antonio Mulder. “Dit moeten we wel vasthouden en de nieuwe lichting studenten vormt voor ons een interessante doelgroep. Tijdens hun studie kunnen ze bij ons terecht voor het kopiëren, printen en inbinden van verslagen. Ook kunnen ze gebruik maken van internet. Een leuke mok of t-shirt met opdruk is natuurlijk ook nooit weg. Toen de CAID ons benaderde of we wilden sponsoren, hoefden we dan ook niet lang na te denken. Wij gaan het drukwerk voor ze verzorgen. In het programmaboekje komt een bon voor nieuwe studenten. Als welkomstgeschenk krijgen zij een kaart die goed is voor 50 gratis kopieën.” De CAID wordt dit jaar gevormd door Sjef Moling, Karin Ruigrok, Esmée Doets, Janneke van Elderen, Guido Voets en Bianca Deen. Zij zijn zeer tevreden met de overeenkomst met Copypoint “Wij zochten een bedrijf dat ons drukwerk kan verzorgen. Bij Copypoint zit het wel goed met de kwaliteit daarvan. Daarnaast is het een winkel die perfect aansluit bij de wereld van de student. Dat welkomstgeschenk kunnen ze meteen gebruiken.”

Tijdens de introductiedagen komen alle nieuwe studenten in groepjes langs bij Copypoint aan de Bergstraat zodat ze direct weten waar Copypoint zit, en worden dan ook gezellig op de foto gezet voor het pand. De introductiedagen, de AID, vinden plaats van vrijdag 19 tot en met woensdag 24 augustus. Het thema dit jaar is ZAPP… “Hiermee haken we in op de huidige zap-cultuur”, leggen de jongens en meiden van de CAID uit. “De nieuwe studenten doen in die week in korte tijd heel veel verschillende indrukken op. Ze pikken daarbij de dingen eruit die voor hen interessant zijn en dat blijft hangen.” Zoals gebruikelijk kent de AID ook dit jaar weer veel onderdelen die voor alle Wageningers toegankelijk zijn. Zaterdag 20 augustus stroomt de stad vol voor het Groot Ideaal. De nieuwe studenten zamelen op ludieke wijze geld in voor een opvangproject voor kinderen in Peru.

Op zondag 21 augustus draait de inmiddels traditionele openluchtfilm op de Markt. Iedereen neemt een stoel of een bankstel mee en kan vervolgens genieten van een topfilm. Op woensdag 24 augustus presenteren de Wageningse verenigingen zich in de ochtenduren in het Arboretum. ’s Avonds is de binnenstad het toneel voor het straattheaterfestival. De CAID en Copypoint hebben zin in de introductiedagen. Het programma is zo goed als rond, het mooie weer is besteld en het drukwerk komt piekfijn in orde. Niets staat een geslaagde week dus nog in de weg.